شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات اروپا مال به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت اروپا مال هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط سایلین به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات اروپا مال است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایلین از سوی کاربر است.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایلین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اروپا مال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

حریم خصوصی

اروپا مال به شما اين اطمينان را ميدهد كه تمامي اطلاعات خصوصی اشخاص در این وبسایت محفوظ خواهد ماند.  اروپا مال به حریم خصوصی افراد احترام می‌گذارد.
اروپا مال  سعی بر حفظ اطلاعات شما دارد و همه تلاش خود را به کار می‌بندد تا در جهت هر چه ایمن تر شدن وبسایت تلاش کند و آن را توسعه دهد.
همه مطالب در وبسایت اروپا مال اعم از متن، تصویر، ویدیو و غیره متعلق به این شرکت است و استفاده از آن ها و کپی آن ها بدون دریافت مجوز کتبی از این شرکت ممنوع است و شرکت اروپا مال پیگرد قانونی آن را محفوظ می داند.

کاربرانی که از سایت اروپا مال استفاده می کنند حق استفاده از محصولات و محتوا های آن برای مقاصد تجاری را ندارد و هر گونه استفاده از آن ها به صورت انسانی یا ربات غیر قانونی است و اروپا مال به صورت قانوني پيگيري خواهد كرد.

کاربر خود مسئول حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور خود است و هر گونه سهل انگاری مانند انتخاب رمز عبور ساده بر عهده خود مشتری است.

تنها راه ارتباطی شما با اروپا مال و بالعکس از طریق همین وبسایت و شماره تماس های  واقع در صفحه تماس با ما خواهد بود و هیچ راه ارتباطی دیگری مورد تایید اروپا مال نخواهد بود.

ثبت سفارش و ارسال

شما مي توانيد به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته ثبت سفارش انجام دهند و ارسال ها در شرکت اروپا مال در روز های اداری (شنبه تا پنجشنبه به جز تعطیلات رسمی) خواهد بود.
تمامی سفارش ها در سایت اروپا مال به صورت یک کد سفارش برای کاربر ارسال می‌شود و فاکتور خرید نیز به آدرس ایمیل ایشان ارسال می‌شود. در صورتی که کاربر محصولی  را سفارش دهد که موجودی آن تمام شود کاربر مبلغ پرداخت شده را می‌تواند دریافت کند و یا به همان اندازه محصول دیگری را سفارش دهد.
در صورت بروز هر گونه مشکل در مراحل پرداخت و کسر پول از حساب کاربر مبلغ کسر شده پس از 72 ساعت به کاربر بر می‌گردد.
اروپا مال می‌تواند در صورت بروز هر گونه مشکل مانند اتمام موجودی بدون اطلاع قبلی فرایند سفارش گیری را متوقف کند.

در صورت بروز مشکل در قیمت گذاری، اروپا مال می‌تواند فرایند سفارش گیری یا ارسال را متوقف کند و در صورتی که پرداختی انجام شده باشد مبلغ آن به کاربر طی 72 ساعت بر می‌گردد و کاربر حق هیچگونه اعتراض ندارد.

عواقب ناشی از ورود اطلاعات، مانند شماره تماس ها و آدرس ها به عهده کاربر است و باید این اطلاعات به صورت کاملا  دقیق وارد شود.

براي جلوگیری از خرید توسط کارت های به سرقت رفته باید تمامی خرید ها به واسطه کارتی که به نام شخص کاربر است انجام شود و اطلاعات مطابق با کارت ملی باید باشد.

با توجه به این که اطلاعات به صورت سیستمی ثبت می‌شود فاکتور ها یک بار صادر می شوند و اطلاعات مندرج در آن نیز تغییری نخواهد کرد.

در حال حاضر تمامی ارسال ها با هزینه شخص کاربر صورت می‌گیرد، كاربر ميت.اند در هنگام ثبت سفارش نحوه ارسال را انتخاب نمايد.

هرگونه تغییر در سیاست ها در همین قسمت اعلام می‌شود.

اروپا مال محصولات خود را به صورت خرد می‌فروشد  هرگونه سفارش گذاری عمده در این وبسایت مغایر با هدف این شرکت است و پس از بررسی اروپا مال و تایید و تسویه حساب، ارسال خواهند شد. در صورتی که کاربر خرید خود را کنسل کند پس از 72 ساعت مبلغ عودت داده خواهد شد.
تحویل سفارش در آدرس های عمومی امکان پذیر نمی‌باشد.

افزودن کالا به معنی رزرو کالا نیست و اگر سفارش نهایی نشود و موجودی تمام شود کاربر حق اعتراض ندارد.

با توجه به اینکه محصولات اکبند ارسال می شود
کاربر می‌بایست براي هر نوع ادعايي از مراحل بازگشایی جعبه تا راه‌اندازی آن ویدیویی یکپارچه تهیه نماید بصورتی که کارت گارانتی اختصاصی در تصویر نمایان باشد و مراحل بازگشایی، اتصال به کابل شارژ و روشن شدن ولت به طور کامل مشخص باشد . هدف از تهیه این ویدیو آن است که درصورت وجود مشکل، کیف پول سخت افزاری معیوب با ارائه مستندات به شرکت تولیدکننده مرجوع گردد.
در صورت نبودن مستندات مسولیت کسری قطعات یا حتی خود کیف پول بر عهده کاربر است. و ادعای کاربر قابل بررسی نیست.

ضمانت بازگشت کالا در 7 روز

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت، به اروپا مال اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.